Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Sofia - 16 oktober 2013 20:01

Jag har två datum i min vigselring. Idag är det datum nr två. 16 oktober 2009. Idag för fyra år sedan gick vi i all hemlighet till stadshuset med barnen och på natten efter flög vi till Egypten. Spännande värre tyckte ungarna och vi lyssnade på Shakira hela vägen upp till Arlanda, käkade frukost kl. 05.00 när vi kom fram till flygplatsen. Flyget lyfte kl. 07.00 Det var vår första utlandssemester för barnen när alla var i "medveten" ålder och det var häftigt att komma till bad, sol och värme mitt i höstrusket. 


Frågan kvarstår om vi firar blomsterbröllop idag (4 år) eller om vi får lägga till de 6 förra åren....? Lägga till lite socker till blommorna så det blir 10 år och därmed tennbröllop. Har ju i och för sig inte alls någon större betydelse. Hur många år man firar!!!! Av mig får min man en sång - hinner förmodligen inte spela nåt på gitarren ikväll eftersom jobb, bandyträning o kvällsrutinerna tar sitt.... Å Winnerbäck går alltid hem. Denna är en av de vackraste sånger han skapat. Kanske inte en sång jag skulle välja att sjunga på ett bröllop men ändå.


Efter en underbar men lite regnig löpartur tar jag kväll. Ha en fortsatt fin sådan!!



Lite minnen....


     

  

David 8 år, Elin 9 år, Stella 5 år och Johanna 13 år - det händer lite med barnen på 4 år...(inte på oss vuxna förstås)...

      

Stella somnade i maten varenda kväll.....

   

Poolen!!!!!

  


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards