Alla inlägg den 25 januari 2019

Av Sofia - 25 januari 2019 19:42

Bastubad o rulla sig i snön... 80 graders skillnad mellan 75 o minus 5. Jo jag gjorde det. Ska inte på något enda vis påstå att jag rullade runt flera varv men jag var hur som helst nere o vände. Det var superskönt! Kanske inte just när kroppen hade kontakt med det där vita men när man återvände in i bastun - vilken känsla. Värmen - det riktigt stack i huden. Snön som kom idag var fjäderlätt - var hemma på lunchen o skottade (eller sopade) o tittade till Stella som hade studiedag. Hon studerade så fint....sin mobil.

Å nu sitter vi här efter en hård arbetsvecka. Långt över 40 h är tillryggalagda o jag är värd att bara sitta framför elden o mysa. En bra vecka o arbetsuppgifter har flutit på både bra o mindre bra. Jag älskar verkligen mitt jobb men måste det vara så himla mycket av allt? Har en klump i magen över det stora underskott som socialförvaltningen gör 2018. Det har stått i tidningen o det är en stor puck att lösa. Hur blir kommunen drabbad av detta?

Köpte västerbottenskex från Thimons o tulpaner från Nilssons idag. Det gäller att handla lokalt. Kex o tulpaner o ett glas rött - det tillfredsställer många sinnen!!

Go fredag!

Tulpaner o kex o ost. Osten är naturligtvis från ARLA!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards