Alla inlägg den 22 juni 2020

Av Sofia - 22 juni 2020 18:46

Nej, ingen kunde nog klaga på midsommarvädret detta år om man befann sig i Sverige. Möjligen om man tillbringade midsommarafton i Skåne - där fick de tydligen vårt lördagsväder en dag tidigare. I år var det verkligen perfekt. Go frisk värme och lagom med vind.

Vi tog båten till vänner och satt ute till kl elva. När vi kom åt vi våra medhavda snittar o drack kylda drycker. Vi grillade gott som värdparet fixat och avslutade inomhus med underbar cheesecake ā la Sus.

Många sköna timmar med goda vänner. Vi gick en runda i området och det är mysigt att se allt liv, folk och fest i alla stugor och hus. Tack Tina o Henke för en superhärlig midsommarfest!!!

Under lördagen var jag mest rädd. Vi hann ro hem båten innan regnet kom och åskan gick. Klibbvarmt medan jag rodde. (Vi gick hem på natten utifall ni undrar.) Här var det aldrig riktigt nära men i Sandsjö hade det varit rätt över.

Regn hela dagen. I morse gick jag med regnkläder till jobbet. Lyssnade på fenomenet Greta Thunbergs sommarprat och jag kände mig lite duktig för att jag just gick.... Men hennes sommarprat skriver jag om en annan dag.

Ha det gott!

Kul att ta båten till festen

Sol och värme

Mums

Tack o bock för en härlig midsommarafton

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards