Alla inlägg den 5 augusti 2020

Av Sofia - 5 augusti 2020 20:01

Tog en löparrunda idag. En mycket fin sådan. Via Holma, Spjärvlling, Torsa stenar. Såååå fin natur och vackra vägar. Vi går dessa rundor jätteofta och det är verkligen historisk mark. Idag tog jag lite kort då och då. En seriös löpare gör väl inte det men idag var det ändå mer fokus på löpning än på svamp, ha ha.

Det är lite häftigt att tänka att här har människor tagit sig fram i flera hundra år. Långt före Nässjö stad föddes. Torsa stenar - vårt Lallybroch - är en fantastisk plats. Mytomspunnen och ofta ofta ser vi folk som fikar och tittar på stenarna. En lite pärla i kommunen.

Jag har även ägnat dagen åt jobb - nu känner jag mig fullt redo för morgondagen - på plats på Vipan. Märkligt att jag måste jobba lite innan jag börjar jobba för att det ska kännas helt bra.... En nypa oroväckande.

Ugnspannkaka och mors goda lingonsylt till middag.
Mulet ute. I morgon skulle det bli högsommar - precis när kneget börjar. Tjoho!

Ha en go kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards