Alla inlägg den 13 november 2017

Av Sofia - 13 november 2017 19:39

Jag sitter (halvligger) i soffan och läser handlingarna inför Barn- och utbildningsförvaltningens nämndmöte i morgon. Jonas sitter bredvid och kollar filmsnuttar från den gångna helgens hockeymatcher i Globen. Vardagskväll! Måndagskväll! Njuter! Njuter av vardagen - kanske man gör det extra mkt när man upplevt en overkligt kul och spännande helg. (Å är typ astrött)....

Henry är hos en klasskompis i Eksjö o äter kladdkaka. Stella snackar med en kompis på rummet. David tränar. Johanna jobbar. Det flyter. Jag har kontroll. Det är kvalitet.

Dagen har varit stressigare än någonsin. Hann klämma in en resultatdialog på Åkers förskola mitt på dan. I torsdags kväll var jag på Målens förskola. Jag kan konstatera att det finns en massa otroligt duktiga och engagerade pedagoger i vår verksamhet i Nässjö kommun. Det visste jag ju innan men nu har jag fått ett uns mer inblick i arbetet!

Med ett lass fullt med pannkakor sätter vi oss snart framför TV?n och njuter av mer vardagsliv!!!

Ha en fin kväll!!

Mums!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards