Alla inlägg den 21 september 2020

Av Sofia - 21 september 2020 19:22

...idag är det finaste Monicas födelsedag! Tillika svägerska eller ?syster? för så känns det. Genomsnäll, omtänksam och klok. Min bror Pelle hade tur som fick henne eller så var han skicklig - vad vet jag. Hon kom in i mitt liv när jag var typ 14 år och har sedan dess bara spridit glädje. Hon hade ju oxå tur, ska tilläggas, att få en sån guldklimp som min bror Pelle. Stort grattis finaste Monica! Att fylla jämnt trots att det är väldigt ojämnt - född 65 så ni får räkna själv.

En härlig dag är snart till ända. Idag åkte jag med Jonas tidigt. Kvart över sex är rena natten att börja men det blir mycket gjort. Säger godmorgon o växlar några ord med de som är på plats i ottan. Tog lite längre lunch o tog en löparrunda. Fantastiskt skönt väder och det var en bra tur. Endorfinerna riktigt hoppar runt i kroppen efteråt.

När jag kom hem grälade jag lite på Ludde - vår robotdammsugare. Han är inte så mkt robot ibland och tappar connection med Wi-Fi. Att få ordning på honom tog ungefär så lång tid som det tar att dammsuga av ytorna. Hmmmmm...

Brasa, värme o måndagkväll. Helt helt ok!

Grattis bästa svägerska!

Lunchlöpning

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards