Alla inlägg den 15 november 2012

Av Sofia - 15 november 2012 21:49

Ibland fungerar jag så. Måste bara få trycka till på den där knappen "STOPP" och stänga av det mesta. Gick hem från jobbet igår lite tidigare och stannade hemma idag oxå. Sov säkert i 13 timmar i natt och kände mig ändå inte utsövd när jag vaknade. Jag kollade på en film idag...en sån där gråtig sak. Kärlek mellan tjej och kille där avstånden emellan dem gjorde det hela omöjligt...slutade tack o lov lyckligt men då var näsdukarna redan blöta. Hur mycket tårar kan man ha? Gick en liten sväng på eftermiddagen och satt vi Runnerydssjön och kollade ut över en mycket fin stad. Nässjö i 6 grader och sol den 15 november. Kan inte klaga på vädret idag....


Sedan kom mor och far på "helt-apropå-fika" med medhavt kaffebröd för det gick det inte med största viljan hitta i vårt hus. Mysigt!! Därefter var det dax att traska upp till matsalen på Åkersskolan. Informationsmöte om skolutredningen. Kände faktiskt inte ett dugg för att gå dit idag men det är ju ändå så viktigt att höra vad de säger och höra föräldrarnas frågor och argument. Det är stora beslut och det är ju bra om alla åsikter kommer upp och fram! Jag är ju onekligen väldigt mycket part i målet men jag är så stolt över min bror. Tycker han svarar förbaskat bra på frågorna han fick. Överhuvudtaget var det en bra debatt. Tänkvärda frågor vilka besvarades på ett bra sätt enligt min åsikt. Å vad det är skönt att man får ha en sådan....


God natt!!!


 

My town...


 


Nässjö från solsidan!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards