Alla inlägg den 24 november 2012

Av Sofia - 24 november 2012 17:24

En lång bandydag för David! Avfärd 06.45 - hemfärd cirka 22.00 om de går till final. Nej, de ska inte åka iväg utan befinna sig på Stinsen Arena hela dagen. Nicke cupen - uppkallad efter en av NIF's största bandyspelare. Å det har gått jättebra hela dagen, de tre matcher de har spelat slutade alla med seger. I skrivande stund befinner de sig i final. Jag såg delar av den sista och de spelar kanon (det lilla jag begriper). Finalen är kl. 20.00 o den tänker jag inte åka upp till. Jag ska lördagsmysa med Stella. Titta på "Så mycket bättre". Inte för att jag jublar vid tanken av Sylvia Wrethammars dag men visst - det är ju andra artister som sjunger hennes alster så det måste ju bli SÅ MYCKET BÄTTRE...


Gick en lång promenad i solen idag. Helt underbart underbart underbart!! November och sån't gött väder. Det är bonus. Passade på att hämta min julkonsertsklänning som kommit med Posten till Kvantum. Underbar och jättefin var den (är den). Å den passade. Härligt att kunna bocka av den punkten.


I morgon är det övning med tjejerna i TCB-kören och det ska bli kul. Det är inte lång tid kvar nu till premiär den 7 dec. Ni har väl köpt biljetter???? Det rullar på fortare ju närmare december man kommer och när man klivit in denna månad - ja, då går det ännu fortare. Sneglar lite på kartongen med adventsgrejerna....iss inte i kväll. Kanske i morron. Julskyltning... Känns tidigt och eftersom övning sker i morgon + seriepremiär för Davids bandylag så blir det nog inget besök på stan. Tyvärr...det är ju ändå lite mysigt att mingla lite i mörket när mycket folk är på stan...


Ha en go kväll!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards