Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av Sofia - 21 oktober 2016 20:56

Älgfilé! Mätt! Behagligt mätt!! Kroppen i balans. Igen. Startade dagen med månatligt förvaltningsmöte i stadshuset. Tekniska Serviceförvaltningen - vi som servar allt o alla!!! Välbehövlig info för hela förvaltningen en gång i månaden. Idag var det fokus på budget 2017 o det är en härlig framtidsanda som genomsyrar Nässjö. Många stora investeringsprojekt i alla förvaltningar och det är skönt att få va med om att Nässjö växer och att politikerna satsar! Dessutom välkomnade vi ny personal, två nya elektriker, ny trafikingenjör, ny projektledare bygg... Trevliga nya människor. Behövs mer än väl!! Efteråt fick vi som tradition god hotellfrukost på fina nyrenoverade Hotell Högland. En förmån o så gott!!

Från frukost o till kvällens älgfilé fanns det inte plats för nån lunch. Ett gäng ärende på lunchtimmen snoddes ihop.

Tog en mysig fikastund i Torset efter jobbet innan jag landade i Landsbro. Vad det är skönt att sitta ned en timme hos föräldrarna. Mycket god lingonkaka mamma!!!!!

Brasa, älgfilé eliminerade (till viss del) mitt dåliga samvete för att jag inte gick o tittade på bandy i Stinsen. Davids P16 mot Jönköping. David, ikväll orkade jag inte tänka tanken att sitta i en kall bandyhall i två timmar. Jag lovar att komma o kolla framöver. Hoppas ni vann!! Förstås!!!

Kram

Gott!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards