Alla inlägg den 25 oktober 2016

Av Sofia - 25 oktober 2016 21:13

Tapetserade om igår. Eller inte riktigt men nästan. Henry köpte för ett tag sedan en stoooooor väggbonad a? la Mandalamönster och satte upp på sin vägg. Så otroligt snyggt (o billigt via eBay) så jag gjorde dito inköp. För 119 kr fick jag igår min nya sovrumsvägg och några små spikar senare var rummet som nytt. Läckert och ombonat och som sagt, ALLT behöver inte vara vitt, vitt, vitt även om det är väldigt fräscht. Hur fint som helst och enkelt. Tröttnar jag på denna färgställning finns det 1000 andra varianter. Varför tapetsera om?

Arbetsdagen har varit bra. Möte Parkgårdens renovering förmiddag därefter lunch med fina vännen Lotta på Caférangen. Fiskgryta som både mättade och värmde. Trevlig samvaro som alltid! Gick till Palms Ur med min klocka för andra gången och hoppas nu på en renovering av urverket till en hyfsad peng. Köpte lite nyttigheter på Apoteket ? klubbdagar med rabatt och dubbla poäng på köpet. Gäller att passa på när duschcrèmen tar slut och ansiktssmörjan börjar tryta i burkarna. Det som slår mig att för varje gång jag går in på ett Apotek så ökas butiksytan med make up-produkter.

Igår kände jag mig frusen och det var raspigt i halsen IGEN?. Idag känner jag mig hur pigg som helst ? härlig känsla. Så många sjuka och krassliga människor omkring och det verkar vara en sjukare höst än vanligt. Stella är åter sjuk och jag hoppas verkligen hon piggar på sig till helgen. Halloween närmar sig och detta verkar vara en större happening än själva julen för barn i hennes ålder.

Ha en fin kväll!!

Mandalavägg

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards