Alla inlägg den 7 april 2009

Av Sofia - 7 april 2009 20:51

Jag hade tänkt att börja kl. 7 idag - passa på när Ulf är ledig o hemma med barnen. Tröttheten tog dock överhanden o jag låg en timme längre än min målsättning. Dagen gick i rasande fart och det var väl bara vid ett tfn-samtal som tiden stod lite stilla:


- Du har nr 134 i kö!!!! hör jag Skatteverkets elektroniska telefonröst säga. Detta har dock ingen relevans om man inte vet hur många handläggare de har för tillfället. Det var många idag så det gick fortare än vad jag trodde. Ärendet blev uträttat.


Har börjat cykla till jobbet nu. Visst är det lite kallt på morgonen men det doftar vår och jag ler hela vägen till jobbet. Kanske är det bäst just nu - innan det gröna börjar gro - sedan händer allt så fort. Det exploderar ju ngn gång i april och man hänger ju inte med.


Kvällen avslutades med löpning och pannkakor som Ulf stekt till barnen/oss. Ja, nu vet du resten av dagen Susanne. Lite mer ingående tar vi på fredag! Ska bli så kul att komma till er!!!


Godnatt


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards