Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Sofia - 17 oktober 2010 11:31

Om vi nu ska prata känslor om veckodagar så är det verklgien söööndag idag. Skönt att vara ledig ; ) Med andra ord - lördagskvällen var MYCKET trevlig o det blev sent... Maten smakade gott! Kräftsoppan går inte att misslyckas med. Kycklingspett o den ngt mindre "hotta" såsen var ändå het... Vit choklad/lime tårta som söt avslutning. Å som vanligt hade jag gjort mat för ett helt kompani. Många matlådor till luncherna på Vipan - tur att man är så duktig på att ta med dem...  

En kul kväll går alldeles för fort bara.


Under kvällen diskuterade vi bl.a. bloggvärlden o Facebook's vara eller inte vara.. Vi som har FB var en klar minoritet. Tänk Tomas, vilka fina bilder de går miste om - de som inte har......


Har nyss varit o skjutsat David till bandyträning (innebandy) i Brinellhallen. Det är över 20 år sen jag hade gypma där på gymnasietiden. Hela Brinellomårdet är ju helrenoverat så jag hittade knappt in.. Fint var det i varje fall - när jag hittade rätt entré. (Tänk om tidningen ngn gång kunde skriva lite om att Nässjö kommun faktiskt har en o annan fin fastighet.)


Till middag idag blir det...ni kan aldrig gissa...kräftsoppa, kycklingspett, ris, jordnötssås...å som avslutning vit chokl......


Ha en fin söööööndag!!


  

Triss i tjejer - Signe, Stella o Elin


  

Här äts det spett.... David, Albin o Hugo


  

Ulf, Mia o Fredrik


  

Hea, Tomas o jag


  

Snygga o nygifta ; )


  

Snygg o gifta (dock inte nyligen)

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards