Alla inlägg den 4 december 2010

Av Sofia - 4 december 2010 18:37

Att inte ha några idéer till julklappar är en riktig energitjuv. Bildar samma ångest i mig som det där med att plantera penséer till våren. Nu snackar vi stora problem... Skulle varje år kunna tänka mig att ta med mig hela familjen och bara dra över julen och det beror till största del att jag inte kommit på vad alla ska få.. När man väl sitter där i soffan på julafton och paketen delas ut till förväntasfulla barn ÄR det ju ganska mysigt.


Ulf kom hem med sin juklapp från Posten i veckan. Sånt där gåvokort där man kan välja en hyfsad sak. Svårt val mellan Peppar&Salt kvarn, Kosta Boda Limelight bowl, Philips stereohögtalare, Bezzerwizzer spel, Craft ryggsäck, Stelton presskanna (vad är det???).... Intressant  å se vad min man väljer...   Om JAG får välja blir det nog Bezzerwizzerspelet - har hört av andra att det ska va kul... Men nu är det ju inte JAG som jobbar på posten..


Jag har i varje fall EN julklapp klar! Till min äkta hälft!! I morgon åker han till Göteborg och kollar på HV71 mot Frölunda å jag bjuder. David får den äran att följa med och se smålänningarna mot indianerna. Ulf blir glad och jag har ett bekymmer mindre ; )


Ha en kul kväll!! 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards