Alla inlägg den 3 december 2010

Av Sofia - 3 december 2010 20:08

Minna, Jay och Olle.... Vem åker ut och vilka får vara kvar? Det är ju oootrrrrroligt spännande som Jihde säger. Förra året var det Tove, Kalle och Eric. Jag höll på Tove men såklart blev det två killar kvar. Eric vann fajten och jag ÄLSKADE den där låten "Higher". Ett år har gått - med facit i hand vem hör man mest om nu?? Vem hör man på radion nu? TOVE!!!! Med min "jag-har-blivit-kär-i-White-light-moment-låten".. Sååå bra - å hon är bara 17 år typ??


Ikväll duellerar de tre som är kvar och iår är jag inte lika klar över vem jag gillar mest. Jay's version av Madonnas "Like a prayer" är best what ever men min slutliga lott faller nog på Olle. Jag tycker hans röst är väldigt speciell och fin. Men det är oxå Jay o Minnas... Svårt val helt enkelt!!


Efter en hård vecka (ja, jag VET att jag hade semester i två dar men det var hårt det med) med långa kvällar på Vipan är jag helt slut ikväll. Avrundade med att skriva adresserna till årets julkort. Skönt när det är gjort! Å bilden vi sänder i år minner förstås om sommar, sommar, sommar, sol och hett, hett väder...


Nu skriver jag inte mer.. konstigt vad antalet läsare går ned på helgerna.. Beror det månne på att jag skriver tråkigare och mindre intressant eller att folk har så mkt annat att göra så de hinner faktiskt inte läsa mina rader?

Gillar er läsare A LOT!!!  


Ha en god kväll!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards