Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Sofia - 26 mars 2013 20:02

Sätt inte i halsen nu, mor! Rubriken är en tanke - ett mål!!! Nu är det bokat och klart! Ingen resa till Island med väl en spa-helg med min bästa väninna Susanne. Det blir, som vi kallar det, en kick-off inför vår tanke - en Islands-resa 2020. Vi fyller ju ÅÅÅÅÅR då och om vi börjar sparar en slant varje månad nu så borde vi kunna komma till Island nån gång där på vårkanten innan vi fyller ett halvt liv. När jag var liten var jag nämligen helt övertygad om att man levt precis hälften av sitt liv när man fyllde femtio.


God mat på Karlssons Salonger i Jönköping, tillgång till träning och relax på Atlantis Spa, boende på Scandic Portalen inkl. en valfri behandling på 50 min. Helt ok pris och nej, jag får inte en krona av något av ovan företag för att jag ger reklam. Man kunde ju önskat ;) Ska bli skönt hur som helst. Inte dåligt av mig att få in ytterligare en aktivitet i en redan "full" aprilmånad. Men detta ger ju energi tillbaka. Sus och jag har ju oftast mest kontakt via Facebook och Wordfeud...lite telefon oxå...så det är trevligt att ses öga mot öga. Förutom alla trevligheter vi betalar för lär det bli en härlig promenad utmed Vätterns strand och jag hoppas!!! att snön är puts väck och att graderna är en bra bit ovanför noll-strecket den 12-13 april.     


Vi tog inte det lyxigaste behandlingen med lerkur och allt vad det hette. Tids nog...om c a 7 år kan vi bada både i gejsrar och lera.....kanske... De som lever får se!


Ikväll väljer jag att INTE titta på familjen annorlunda på TV. Det räcker gott med våra egna barn om ni förstår hur jag menar. Behöver inte en dokumentär där det kryllar av barn i familjerna. Ibland är det sådär.... Ibland går det upp och ibland går det ner. Livet är som åkattraktionen Balder med alla dess ytterligheter!!


God kväll och sov så gott!!! 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards