Alla inlägg den 29 november 2015

Av Sofia - 29 november 2015 16:11

Vi var inte ensamma om att besöka A6 idag. Ooops vad folk. I efterdyningarna av affärsjippot Black Friday tar den hektiska julhandeln vid. Den som köper mest vinner. Å jag får bara ångest o känner mig stressad. Att lämna över fyra kuvert med kosing känns så tråkigt men det är ju vad de stora kidzen vill ha... Jag hittade åtminstone några klappar som faktiskt går i nyttans tecken. Dessutom vet jag att de kommer att bringa glädje.

Vi var på Royal Design på Solåsen - en relativt nyöppnad affär och här var det då inte svarta fredagserbjudande....jisses vad dyrt design är. Eller vad sägs om en skitful träapa med dansk design (Kay Bojesen) för 3000 kr. Men att säga det högt - det blir symbolik med Kejsarens nya kläder.... Bara för att saker o ting har ett "märke" behöver det inte va fint!!

Å så blev vi ju hungriga oxå o tanken var att testa nya Pizza Hut. Pga tidsbristen blev det istället supergod spätta på IKEA. Har aldrig sett maken till mycket folk. Vi fick cirkulera tills maten kallnade innan vi fick en plats för två. Man kunde ju välja julbord oxå!! Himmel och pannkaka! Eller rättare sagt Himmel och Jansons frestelse!!! Betvivlar inte för en sekund att det är gott men vem vill njuta ett julbord och samtidigt stångas med denna folkmassa!

Fikagäster på ingång! Jonas kusin Karl-Arne och hans fru Eva (min fd körkompis en gång i tiden) kommer! Trevligt!!!

Ha en fin söndag och akta er för Gorm!!

Jägarkusiner vill se varandras horn...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards