Alla inlägg den 21 maj 2016

Av Sofia - 21 maj 2016 20:49

Om ni bara visste vilken go känsla jag bär inom mig nu. Genomfört Göteborgsvarv! Ligger på hotellrummet o dricker champagne!! Firar! Njuter! Nej, jag nådde inte det mål jag satte upp. Under 2 timmar. Men med ett blåholksbesök inkl kö är jag suveränt nöjd med 2,03. Det hade kunnat vara mycket värre. Men magen var ändå med mig idag. Å glädjen. Å framförallt orken. Nu efteråt ångrar jag ju NATURLIGTVIS att jag inte tryckte på mer. Det är lätt att sitta här nu med facit i hand. Det är så otroligt skönt att ha det gjort med ben o armar i behåll. Många, alltför många som springer saktare håller inte till höger. Det tar kraft o energi att springa om och sicksacka. Lätt att få en löpare i ryggen. Konstigt att inte fler springer ihop...

Jag är mest glad för Jonas skull. Vilken kille! 1,48 är omänskligt bra!! Med tanke på att hans kropp varit med om ett o annat - en tuff hockeykarriär med både det ena o andra brottet på skelettet.. Han äger en vinnarskalle som ingen annan o det är häftigt att se hans enorma löparutveckling på relativt få år. Är så otroligt imponerad. Det enda jag var rädd för var att han skulle ta i föööör mycket o dö i väggen..

Nu är vi möra men inte halvdöda - ett bad i den 30-gradiga poolen på taket var sååå skönt för musklerna. En riktigt god middag ska vi försöka få i oss nu. Kexchokladen man får efter loppet smakar aldrig (mår bara illa). Men nu!! Nu kan jag äta en halv ko!

Tack för ALLA hälsningar på SMS, Insta o Fejjan. Det värmer o stärker nåt helt enormt!!

Ha en fin lördagkväll!!

Laddade o nervösa - i dag springer vi för "olika"

Den här medaljen är go!!

I vårt hotellrum i ett hörn har vi utsikt över absolut hela Göteborg!!

Nya o gamla eller nygamla Ullevi.. Vet inte då noga!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards