Alla inlägg den 5 december 2016

Av Sofia - 5 december 2016 21:14

Idag fick David förmånen att träna med NIF's A-lag. Tanken svindlar. Lille David får va med o stå i målet när de stora grabbarna skjuter de hårda rosa bollarna. Tänk om man vetat det när man va med i supporterklubben "Röda Bollen" o stod o hejade på di blåe för typ 20 år sedan... Numera hejar jag mer än jag producerar medlemstidning. Det var dock en fasligt rolig tid.

Det var hårdare skott idag (trots att det var träning) än när P16 spelar. Å andra sidan ska tilläggas att undertecknad inte kan allt beträffande bandy....långt ifrån. David var grymt bra - det såg bra ut och han var definitivt inte rädd. Jag fattar ju inte hur han vågar stå där o bli skjuten på.... Så otroligt nyttigt att få bli "upplockad" i högre lag o få känna på hur det är där. Davids duktiga lagkamrater Hampus o Oskar var oxå med o de är vassa o snabba.

Efter en lång arbetsdag är jag helt färdig. Jag hade behövt sitta längre men jag resonerade lite med mig själv. "Om du inte går hem nu gör du bara en massa fel".... Jag gjorde som jag sa o avslutade.

En suveränt god pasta joxade jag ihop till Jonas o mig o matlådan är check.

Ha en fortsatt fin kväll!

PS. Skulle ladda upp en bild här...men min mobil har fyllt två år så funktion efter funktion ballar ur....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards