Alla inlägg den 21 januari 2020

Av Sofia - 21 januari 2020 19:54

Alldeles för dyra har jag tänk när när jag ser dem i öronen på folk. Stella älskar sina exemplar och hon har fått betala halva kostnaden själv i höstas. Nu när Henry fyllde 20 år tyckte jag det var en ypperlig present. Eftersom den var en ganska dyr fick han iom överlämnandet valmöjligheten att istället få pengar. Faktum var att hon precis hade köpt egna hörlurar (såna där tjocka ni vet som syns) och hellre ville ha pengarna.

Å där sitter jag i lördags kväll och öppnar den lyxiga förpackningen. Får igång dem (fick lite hjälp av Stella) och så var man frälst. Vilket ljud!!! Å vilken frihet nu när jag testat dem runt Träslända. Ingen sladd som som är i vägen även om jag nog inte betraktat detta som nåt större problem. Nu är de mina och jag ska vårda dem ömt.

Tisdag kväll och för varje dag som går kommer vi en dag närmare våren. Logiskt och underbart sant!

Ha en fortsatt fin kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards