Alla inlägg den 29 januari 2020

Av Sofia - 29 januari 2020 17:29

Det är mitt mål att inom rimlig tid jobba 8 h per dag. Hursomhelst i snitt. Så har det inte direkt sett ut under hösten. Jag kan köpa det när man är ny, brist på resurser och lite andra omständigheter. I längden håller det dock inte. Jag håller inte. Därför var det extra skönt att stämpla ut 15:15 idag. Dagsljus och promenad hem genom skogen, till Solbacka. Jag började kl kvart över sex o med en halvtimmes lunch blev det ändå drygt 8 timmar.

Ledningsgruppen har idag gått igenom bokslutet och jag har gjort den sista handpåläggningen. Såååå otroligt skönt. När vi var klara kl 15 skulle jag påbörja arbetet med RS. Räkenskapssammandraget - statistik som ska lämnas från kommun till SCB. Att försöka förstå 48 st olika excelldokomemt och hur dessa är uppbyggda. Jag bara kände - INTE idag. Nån annan dag. Jag kopplade ifrån hjärnan och gick hem.

I morgon blir det långdag. Efter arbetsdagens slut är det kommunfullmäktiges första sammankomst för året. Med tanke på den minst sagt rejäla ärendelistan och alla handlingar lär det ta till kl sen kväll.

Nu - frid, brasa och bastu. Vardagsonsdag när den är som bäst!!!

Tulpanerna växer

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards