Alla inlägg den 21 juni 2021

Av Sofia - 21 juni 2021 17:29

Idag var det ÄNTLIGEN dags. Första dosen vaccin är tagen. Klockan nio välkomnades jag av en vänlig människa, en vänlig själ stack mig i armen vilket inte gjorde ont. En annan effektiv människa gav mig en ny tid, exakt om sju veckor. Moderna fick jag. Nu har jag gjort min plikt och fullgjort mitt ansvar för att stoppa eller alternativt minska risken för att Covid 19 sprids. Känns bra i magen.

Idag har det varit en något mer jobbvänlig temperatur. Mycket behagligt. Jag sprang på lunchen i 21 grader. Det är precis vad jag pallar med. Någon grad till kanske men jag är känslig för värme i löparspåret eller så är det min skalle som har problem med det. Det var enormt skönt att hoppa i sjön efteråt med de få kläder jag hade på mig. Jag hade det som målbild under rundan - känslan av att bada - och det hjälpte.

En bra jobbardag har det oxå varit. Ett ringt skönt sommarregn välsignade oss och en blixt och knall mitt över. Hua - gillar inte men efter en sådan värmebölja kan det kanske inget annat bli.

En del avklarad.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards