Alla inlägg den 2 november 2010

Av Sofia - 2 november 2010 18:54

Har begåvats av massor med energi till ditt o datt. Har fått en STOR dos jävlar anamma och grym envishet (både på gott o ont ;) Ger mig aldrig om jag fått en uppgift.... Att vara lojal sitt företag till 120% kastade mig till slut rätt ner i "svarta hålet", kravlade mig upp och upptäckte världen - här fanns miljoner andra uppgifter och möjligheter för mig. Att vara ambitiös är nästan alltid roligt och driver en framåt.... Det jag saknar är en affärsidé!! Starta ett eget företag med alla ovan egenskaper vore väl verkligen en hit. Men möjligen fick jag med mig lite lessam feghet också vilket har gjort att jag aldrig vågat... Tänk att få driva eget, att vara ansvarig fullt ut för alla beslut som tas... (vilket INTE alltid är en dans på rosor - I know)


För när man ibland känner att man, trots sin energi och motivation, verkligen inte räcker ända fram beroende på både det ena o det andra samt är styrd av andras beslut kan man ju gå hem o dra en filt över sig.. Eller åtminstone lägga sig i ett varmt bad med tända ljus och bra musik.. Bara filosofera över livet i största allmänhet. I morgon är en annan dag och jag välkomnar den! Kanske känns det mycket bättre i morgon - I hope!! Livet är ju föränderligt tack-o-lov. Det som är grått ena dan kan kännas blått den andra..


Ska träna på "Bereden väg för Herran" nu vilket jag vill kunna på torsdagens körövning. Hämtade hem noten från Notpolen.se och simsalabim var den min för 25 kr!!!


Godnatt!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards