Alla inlägg den 4 november 2010

Av Sofia - 4 november 2010 21:51

Nyss hemkommen från körövning i N Solberga. Jättekul och trevligt o det LÅTER fantastico om jag får tycka, å det får jag för det är min blogg!! Mitt i detta tvåtimmarspass har vi fruktstund a la värsta förskolestil. Aldrig smakar frukt så gott som då ; ) En dos julstämning o har man nu fått ett riktigt gympapass för rösten - me like!!


Nu är jag så trött att jag inte tänker skriva så mycket mer. Ögonen går i kors efter dagens arbete. Kurs med Intrumgruppen (Intrum Justitia) o deras inkassoförfarande. Kanske inte den mest givande arbetssysslan men ack så viktig. Tidsödande och suger energi!! 


Lite energi ska jag intaga nu - gissa vad det blir? Helt rätt, 2 kokta ägg och fil å så en kopp svart till. Har inga problem med att dricka kaffe sent..somnar innan jag lägger huvet på kudden ; ) å ikväll känns det som jag knappt hinner in till sovrummet innan John Blund tar hand om mig....


Godnatt!!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards