Alla inlägg den 3 november 2014

Av Sofia - 3 november 2014 18:48

Förkyld! Har klarat mig länge. Jag har inte varit sjuk på jättelänge o trots att jag träffat människor som varit dyngförkylda har smittan inte nått mig. Ibland klarar man sig, ibland inte. Nu är det "ibland inte". Kände inget i helgen förrän igår kväll. Orkeslösheten bara kom o det kittlade i halsen.

Min plan var att i morse springa på löpband - det gick fetbort. Var glad att jag kom upp överhuvudtaget. Jag tänkte att det fick bli en tidig jobbmorgon så jag kunde gå hem tidigt o lägga mig. Satte mig i bilen o den visade på 04.45??? Liiiite tidigt.... Kollade mobilen o den visade dito. Då förstod jag. Jonas var ju bortrest under moment sommartid till vintertid o inte en klocka i hans hus gick rätt. Inte heller hans väckarklocka, för att förtydliga.... Ringde till honom (som var på väg till jobbet) o han fick vända hemåt en timme till...

Jag åkte hem o la mig - sov som en stock två timmar o när jag vaknade kände jag mig ännu sämre. Hade en del viktiga grejer att reda ut på jobbet så en Ipren sällskapade mig till jobbet å på jobbet...

Å nu ligger jag här i sängen o mår sådär. Gick in o snyggade till barnens rum i hittade en härligt härlig teckning av Stella. Saknaden slår ned som en bomb! Johanna o Elin som oxå är förkylda - krya!!!!

Ha en fin kväll!

En teckning som visar jordens undergång men äppelträdet växer o bär frukt...i en annan värld...

Det är höst nu....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards