Alla inlägg den 18 november 2014

Av Sofia - 18 november 2014 16:44

Årets upplaga av Incits användarträff är över. Mycket bra dagar. Är ju så taggad nu så det kliar i fingrarna att åter få börja jobba i systemet i morgon. Det är verkligen en energiboost att få åka iväg ett par dagar, insupa ny kunskap och information samt få träffa likasinnade. Dessutom ha riktigt trevligt o äta god mat.

Vid gårdagens middag hamnade jag bredvid en norrmän och en norska. Efter några timmar chansade jag lite på vad de sa - svårt att höra eller så fattar jag trögt. Det minnet som följer med mig mest är mitt samtal från middagen med min bordsgranne. För 25 år sen flydde hela hans familj från Irak och de blev spridda över världen. Han var utbildad arkitekt och han var så glad att han lyckats få ett jobb som han trivdes med och inte, som så många andra med fin utbildning, blivit taxichaufför. Inget fel i att vara chaffis men har man läst arkitektur kanske man vill pyssla med det sen.. Vi pratade politik och han var berövad över årets valresultat. Det som bedrövade honom mest var att många av hans landsmän, som nu fanns i Sverige, röstade på SD....

Speedshopping innan tåget tar oss till Nässjö. Första julklappen inhandlad. Great!!! Dessutom SPARADE jag 600 kr då jag INTE köpte en top av märket Desigual... Det var inte så många av mina kollegor som köpte det resonemanget...

Ha en nice tisdagskväll! Jag blir hämtad vid tåget - DET är service OCH kärlek!!!!

Ett glatt gäng!! Carina, Cecilia, jag o Marcus (Pelle tar kortet)

Incit - ett fulländat fastighetssystem

Varför inte ta en bild på uppäten mat..

Speedshopping.....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards