Alla inlägg den 1 augusti 2020

Av Sofia - 1 augusti 2020 17:55

...idag är det bror Pelles födelsedag. Både födelsedag och namnsdag då dagen heter Per. Per-Olof heter han egentligen men han har alltid varit Pelle. Å vilken dag du fick käre bror. Precis samma väder som min födelsedag den 9 juni och vidd närmare eftertanke känns det inte som att det varit några fler såna dagar mellan dessa datum. Hoppas din dag har varit toppen!!

Vår dag har varit underbar och väldigt aktiv. Jonas började dagen med att fiska. Spegelblank sjö och värme. Jag var för trött vid klockan sju men kunde inte somna om så jag ångrade mig. För sent dock. Jag fick njuta av morgonsol på altanen och en god bok samt kaffe. Underbar morgon. Jonas kom inte hem med middagsmaten. Den är kvar i sjön.

Dagen har sedan erbjudit både löpning, kajakpaddling och kaffe med grannen. Lite speciellt i Solbacka idag. Ett par grannar ovanför oss gifter sig i trädgården och faktum är att de har ett mycket väl fungerande högtalarsystem. Vi hör telegrammen och framförallt musikunderhållningen. Vilket väder de lyckades pricka in.

Vilken morgon

Tänkvärt....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards