Alla inlägg den 4 februari 2020

Av Sofia - 4 februari 2020 20:25

Lagom till vårfåglarna börjar sjunga på riktigt vräker nu snön ned. I varje fall hos oss på Höglandet, i Nässjö och på Solbacka. Not fun! Men väldigt vackert. Say no more.

Den väldigt krävande arbetsuppgiften jag ställdes inför denna veckan (som jag ältade om för nån dag sen) är klar. Efter två dagar inlåst på mitt rum (frivilligt) är jag klar. Efter några timmars eftermiddagsjobb i söndags greppade jag 2%. Natten till i måndags sov jag inte bra och hade light ångest. Satt hela gårdagen. Arbetade metodiskt, lugnt och sansat, försökte förstå allt med maximal hjärnkapacitet. Framåt eftermiddagen började trycket lätta och jag hade fått 90% gjort. På något obeskrivligt sätt lyckades jag. En kombination av böner och att jag nog inte är riktigt så korkad som jag tror. Väldigt väldigt skön känsla.

Klar med en grej. Mot nästa, mot flera. Fler check. Sitter och förbannar mig själv att jobbet påverkar mig så mycket. Allt är inte blodigt allvar. Man får misslyckas. Dock är det inte det som folk förväntar sig. Det ska bara fungera. Att man är ny, aldrig utfört vissa uppgifter - no mattet what.

Go kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards