Alla inlägg den 14 april 2021

Av Sofia - 14 april 2021 19:20

Kung Bore håller i. Som en envis liten jäv... Nog för att du håller på att knäcka mig men det är en bit kvar. Det kan inte hålla på och vara vintertemperatur och snö hur länge som helst. Eller?

Förvarnade David om hala vägar i morse. Hela morgon-TV varnade. Å jag vill nog påstå att det var blankis på vägen i skuggade område mellan Solbacka o Nässjö. Jag skulle ha möte från 8-9.30 så Stella skulle ta moppen till skolan. Solen skulle säkert tina upp vägen, trodde vi. Hon åkte iväg men ringde efter 10 min. Det var så halt vid vägkanten där hon befann sig så hon ville vända o bad mig skjutsa henne. Såklart jag gjorde. Extremt moget av henne att göra den manövern.

Å visst var det halt. Jag bytte till sommardäck igår och bilen for i sidled trots låg fart. Urk!!!

På morgonen hade vi förvaltningsinformation och DET var ett tag sedan. Nu var vi drygt 40 st som via Teams tog del av informationen. Jag drog ekonomi, bokslut 2020 och budget 2021 o 2022 samt nuläge. Alltid lika sablans nervös och jag tycker det är lite knepigt att lägga sig på rätt nivå. Hur detaljerad ska man vara och så ÄR det mycket siffror. Fick så fin kred från kollegor efteråt så jag blir alldeles alldeles varm i hjärtat. Å jag älskar mitt jobb - till o med att hålla presentationer. Börjar lite småälska det i varje fall... Det sägs att man växer med utmaningar och idag blev jag nog nån cm längre.

God kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards