Alla inlägg den 18 maj 2021

Av Sofia - 18 maj 2021 18:24

Igår fick vi en present med posten. En fröpåse med gulbeta. Från Skånska Byggvaror med ett följebrev att vi inspirerar dem... De skulle uppskatta bilder från växthuset (som vi beställde o monterade förra året) plus lite taggningar @skanskabyggvaror #skanskabyggvaror. Såklart att jag nappade på det.

Växthuset har, förutom en pärs beträffande monteringen med katastrof instruktionsbeskrivning, bara skänkt glädje. Mysighetsfaktorn är total både när det gäller att odla och koppla av här inne. Många måltider har intagits och förra sommar när vädret inte gav oss supervärme satt vi här i ett varmt litet hus och frös inte något.

Sitter här nu. Läser ifatt Damernas värld och dråpligt nog ser jag hur man SKA vara klädd i ett växthus. Att jag inte tänkt på det... En grön skinnklänning från Ganni för drygt fyra lusentappar. Ja jösses. Den skulle iofs matcha min gröna vattenkanna men jag tror jag hoppar det inköpet. Tittar på min klädsel för dagen. Ett par år gamla mysbrallor o en urtvättad tischa. Ja det duger i Solbacka. Hemmajobbandes och så ska det förbi till och med 15 sep enligt nya rekommendationer.

Ha en fin kväll!

Anskrämligt ful för 4 195 kr i mitt tycke

Många sköna stunder!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards