Alla inlägg den 19 maj 2021

Av Sofia - 19 maj 2021 18:23

Igår hade jag ståpäls. Tusse sjöng och rösten höll. Vilken show. Låten är så bra och han gör det så bra. Så ung och går igenom rutan som en blixt. Var aldrig nervös att han inte skulle ta sig till final men....man vet aldrig vad andra länder har att bjuda på. Å var det någon låt som möjligen tog en plats i mitt hjärta så var det Norges bidrag. Gudomligt bra låt och röst. Lyssnade på den ett antal gånger när jag gick lunchrundan idag. Fallen angel. Den blir farlig. Annars tror jag ärligt att vi har chansen att ta hem segern i år.

Har bundit upp gurkorna i växthuset - det exploderar här inne i värmen. I år är vi noga med lite gödning - missade den detaljen förra året. Jonas har fixat en vattentunna på 200 liter att ha i trädgården så nu går vattningen lite snabbare. Gott!

Dagens väder har varit fantastiskt. Å när man är ute och går får man känslan av att man befinner sig i en saga. Körsbärsblommor och alla träd i skir grönska. Obeskrivligt vackert. Å alla dofter. Det går lite för fort bara - enda nackdelen. Vi befinner oss i andra halvan av maj - redan.

Å grattis Nässjö basket - de gröna. Vilken fantastisk insats. Nu är jag inget inbitet basketfan som kollar matcher och så MEN jag är oerhört stolt över vårt lag och gläds verkligen med säsongens framgångar. Nästa säsong blir spännande.

God kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards