Alla inlägg den 20 maj 2021

Av Sofia - 20 maj 2021 19:53

Nä, rubriken handlar inte om teamsmöte eller liknande. Det handlar om vår semestertripp till Norrland, Björkliden i juli. Jag hade sett fram emot en lång men mysig tågfärd till de nordligaste breddgraderna - att efter bytet i Stockholm kvartera in sig i en sovkupé på tåg, få somna till tågljud och vakna utvilad när vi anländer.

Nu blir det inte så. På en fläck. Förra veckan kollade jag SJ och då fanns inte sommarens platser tillgängliga. I går gjorde vi ett nytt försök o då var de släppta och redan slutsålda. Okänt fel meddelades o idag när jag kontaktade kundtjänst fick jag information att det bara fanns sittplatser kvar. Förvisso 3 000 kr billigare att sitta än att ligga så jag bokade snabbt som attan. Man kan ju sova sittandes oxå. Det funkar ju i TV-soffan....

Skönt att det är bokat hursomhelst. Vi kunde flugit och vi kunde kört bil men båda alternativen känns mindre lockande ändå. Tänk att få sömnlös kika ut på HELA Sverige. Å det måste ju vara tämligen ljust uppåt landet vid denna tidpunkt. Det blir nog bra. Vi kanske får ta det lite lugnt med vandringen första dagen på plats. Helt enkelt sova ut!!

Nämnd tekniska idag. Uppföljning tertial 1 och dessutom första förslaget till budget 2022. Det gick bra att redovisa detta men som alltid en anspänning. Nu är jag trött.

Ha en fortsatt go kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards