Alla inlägg den 13 juni 2023

Av Sofia - 13 juni 2023 20:37

Jag är verkligen tacksam att jag beställt fönsterputs av Höglandet Allservice. I morgon kommer de och vi har rensat alla fönsterbrädor på grejor. Så tätt inpå studenten som möjligt och när det värsta av pollen har gått förbi. Resultatet blir guld och det håller hela sommaren och anstränger man sig och ser positivt på saken håller det till nästa sommar. Men nu är de skitiga.

Har passar på att damma och fixa en massa annat oxå. När jag ändå håller på. Ett bad har vi hunnit med i sjön - gudomligt skönt efter en het och lång dag på jobbet. Idag höll jag på att gå åt i värmen inne i stadshuset. Olidligt varmt och jag drack vatten stupalöst för att vara orka hålla hjärncellerna svala. Viktiga möten.

I morgon är det studentbal i Nässjö och jag har en taggad tjej här hemma. Igår hämtade vi balklänningen i Landsbro. Fjärde gången vi var där och nu sitter den perfekt. Stella - min stjärna - kommer att lysa ikapp med klänningens alla paljetter. Återbruk och omsydd eller insydd är väl rätta uttrycket. Längtar till morgondagen. Jag hoppas hon kan njuta av hela dagen.

Ha en fin kväll! Vi njuter här. Hoppas ni gör det också!!

Åter en ljuvlig kväll

Pionerna på väg ut. Stanna ett tag där nu, snälla. Det går för fort

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards