Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Sofia - 30 oktober 2014 14:39

Kan summera de två senaste dagarna som HÄRLIGA! Barnen är genomgående tacksamma o glada o det finns bara en sak det tjafsas om. Vem ska sitta bredvid vem, vem som ska sova med vem. Små problem som man kan överleva o det är nästan alltid Stella som får ge med sig.....

Igår var vi en kort sväng över till Köpenhamn. Häftigt att åka tåget över bron (under bron). Å sedan under vattnet i tunneln. Vi promenerade på Strøget i duggregnet. Det enda som var knepigt var att hitta tåget tillbaka till Malmö. Det stod ju inte Malmö nånstans. Frågade vilket inte gör saker o ting lättare... "Eöiöuöueiyöu" eller nåt men nånstans i gröten hörde jag "spår 5" vilket ledde oss tebax till Sverige.

När jag, Stella o David hade tröttnat på affärer tog vi drygt en timme på gymet på hotell Scandic Triangeln - 20:e våningen. Härligt med en stunds rodd, crosstraining o cykel. Lyckan var komplett när det fanns badkar på rummet. Gled ner med en badbomb som Johanna lurat på mig. Luktade parfym i hela badrummet o hotellrummet hela natten. Affären Lush o råvarorna var natuuuurliga....mmmm..

Vi åt en suveränt god pasta på Lilla Torg o det är AWESOME att kunna sitta ute den 29:e okt (iofs med mängder med gasolvärmare) men ändå. AWESOME nr två var att det fanns fler än ett veggoalternativ till Jois stora glädje.

Efter en skön natts sömn under fluffigt täcke o en god frukost blev det ett besök i Hyllie. Ett urläckert köpcentrum - det fanns inte nog med affärer i centrum....tyckte Johanna... Det fanns det där!!! Det hade behövts två dar till o trippla löner gör att bli färdig med detta... Jag sprang på en väska o den ville ha mig!!!!!! Suck vad vacker!!!

Johanna undrade om vi kunde göra fler såna här tripper? Det är gott beröm!!!

Ha en fortsatt go torsdag!!!

Strøget

Härligt!!!

Jag o Johanna på Lilla Torg - utomhus!!

Då säger vi godnatt!!

Häftig byggnad med häftigt innehåll!!!

Den blåa entrén

En latte till Elin

Å David fick äntligen en røpølse

Världens finaste o den är MIN!!!

Tacksam moder - nu blir det blodpudding o pannkakor i några veckor!!! : )

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards