Alla inlägg den 12 mars 2021

Av Sofia - 12 mars 2021 18:22

Ytterligare en vecka har passerat......med blixtens hastighet. Fattar inte hur fort tiden går. Snart ska jag vara ledig ganska många dagar. Jag har passart in det mellan nämnd och ny uppföljning vilket är så det fungerar. Måste pussla i kalendern om det ska passa. Har redan en gång fått kasta om då ett mycket viktigt möte kom emellan på onsdag som jag inte vill missa. Ekonomiska förutsättningar inför budget 2022. Det är rätt bra och höra om det. Man hinner inte hämta andan efter bokslut och upprättandet av innevarande års budget förrän man ska börja tänka på och starta med alla beräkningar för nästa år. Men, that's life!

Det ska bli skönt att vara ledig men jag känner mig redan stressad eftersom jobbet runt omkring inte direkt upphör för att jag råkar ha semester. Hoppas jag ändå kan finna lite tid för återhämtning och inte öppna datorn de lediga dagarna. Det är ju lite det som är grejen om jag inte missuppfattat det helt - att vara ledig när man är ledig... Även om jag är rätt kass på det.

Riktigt aprilväder idag. Regn, sol och snö. Nu värmer brasan gott o h helgkänslan har infunnit sig.

Ha en go fredagskväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards