Alla inlägg den 13 mars 2021

Av Sofia - 13 mars 2021 18:57

Startade denna lördag med thé, kokt ägg och knäckebröd och grekisk yoghurt. Favoritfrukost näst efter gröt. Men det äter jag så ofta i veckorna - på helgen är det roligare o pilla med lite olika ?texturer? som hon i Mästerkocksjuryn brukar säga. Läste dagens tidning där det stod att läsa om bokslutet för tekniska serviceförvaltningen. Jag tycker det är roligt att vara med i tidningen. Jag erkänner det! Å särskilt tillsammans med goda kollegor och för en bra sak skull. Positivt skrivet!

En solig, snöig, haglig runda i skogen var skön. I en fin glänta tog vi ett kort. Ett vackert stenröse där stenarna är helt mossbeklädda. Så vackert!

Har varit lite sociala idag men försiktiga. Besökt Jonas mamma som fått första vaccindosen. Sedan blev det Torset där en åtminstone en har fått första sprutan. Mamma får förhoppningsvis nästa vecka (om vaccinet inte är slut) vilket skulle vara sååå tråkigt. Fick med oss ved hem. Nu börjar den mesta eldningssäsongenbvara över men ikväll var det mycket skönt att tända en eld.

Å så Tusse - nu håller jag tummarna i kväll. Din röst är fantastiskt, fin låt är super - lite Hero-stuk på den. Må du vinna och få representera Sverige framöver.

Ha en god kväll!

Trevlig läsning

Mitt hemmakontor

Vackert!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards