Alla inlägg den 14 mars 2021

Av Sofia - 14 mars 2021 19:17

Det kunde inte bli en mer rättvis utgång på Mello igår. Kände det på mig från första stund. Tusses låt, framförande och röst - en härlig kombination som andades seger. Det fanns förvisso fler bra låtar men de flesta var makaroner - nån i mängden. Jag gillade iofs gotländskans låt ?Behöver inte dig idag? och jag är glad att hon kom på en hedrande femteplats.
Å så programledarna - jisses vad bra de är. Det var en rejäl kvalitetshöjning på sysslan jämfört med delfinalerna. Måns Zelmerlöw är ett sånt proffs, och vilken röst!
Stort grattis Tusse! Det kan bli en riktigt spännande final i maj. Segervittring!

I dag blev det en fixardag. Rengjort ugnen, röjt i tvättstugan, sått fröer till kommande odlingar. Tomater, gurka och chili. Förhoppningsvis tar det sig och vi kan ställa ut i växthuset nån gång i maj. Det extra växtljuset hoppas jag gör susen.

Gick till stan på förmiddagen och tog en fika på Espressohouse. En härlig och energigivande paus. Sedan orkar man hela vägen hem.

Åter söndag kväll. Älgköttgrytan däckade mig i soffan. Idag har vi verkligen gjort skäl för maten.

Haven fortsatt god kväll!

God paus på promenaden

Nu är det sått!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards