Alla inlägg den 30 december 2009

Av Sofia - 30 december 2009 17:22

Det var en KALL promenad till jobbet idag.. Kylan bet i kinderna o jag tappade nästan känseln i benen. Det finns ju förvisso underställ men jag glömde bort det. Jag överlevde dock o visst är det friskt o skönt med luft. Kan ändå inte älska dessa temperaturer - 14 minus... Men med lite bra musik i öronen så går det rätt bra ändå. Går man riktigt fort får man ändå upp lite värme (med betoning på "lite"....) 


Idag har jag ätit årets första semla (eller rättare sagt årets sista). Ja, jag håller med er - det är lite väl "tidigt" men ack så gott. En kille på jobbet hade köpt några stycken o bjöd - hyggligt!! Det är en god kombination det där - vetebröd, mandelmassa o grädde.


Årets sista jobbardag är avslutad o summa summarum har jag rensat av det som ligger. Känns fantastiskt bra inför nya året!!! Det kommer bli ett nytt bra år på kommunen - det är jag övertygad om. Ju varmare jag blir i kläderna - desto roligare känns det att gå dit ; )


Nu ska jag sätta mig med vårkatalogen från H&M. Ja, det är som med semlorna - lite tidigt med tanke på de där minusgraderna som är utanför fönstret. Däremot riktigt roligt att kolla på vår- o sommarkläder... Våren är här snabbare än vad man tror!! Man bläddrar o helt plötsligt känner man den där känslan - det plagget behöver jag o det där var snyggt o det där o det......


Godkväll!!!


      

Vi avslutade kvällen med ett nyinköpt sällskapsspel "Googles Eyes" vilket är riktigt  kul.. Svårt att förklara hur det funkar - köp det!!! - garanterade skratt!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards