Alla inlägg den 3 november 2019

Av Sofia - 3 november 2019 17:11

Igår spelade David med sitt P19-lag i Vänersborg. Grunnade en del på dagen och hoppades att det skulle gå bättre än förra söndagens match mot Villa i Stinsen Arena. Satt o kollade matchen live via mobilen och det var jämnt och spännande. Det känns så gott när NIF gör mål och/eller texten ?MV räddar - David Storme?. Det gjorde det ett antal ggr. Hans far meddelade att han tagit inte mindre än fyra straffar. Helt sanslöst bra. Det stora målet och den hårda bollen. Ofattbart att vågar stå framför. Grattis NIF till segern. 4-6 vann de med o hemresan var nog betydligt roligare än om det varit tvärtom.

Gårdagskvällen var myskväll med besök från Göteborg. Projekt sänghämtning och för oss sängbyte är avklarat. Nu är det tomt i vårt sovrum i stan och Miccan o Johan tog hand om den vi köpte för detta huset för ett år sedan. Lilla Elise har blivit drygt två månader o jösses vad hon hade ändrat sig. Kunde locka fram några leende när jag larvade mig med henne vilket är så kul. Älgstek o potatisgratäng till middag. Mums.

Startade tidigt i morse. Gick till jobbet kl åtta o kämpade på med siffrorna för uppföljning oktober ett bra tag. Nu kanske jag hinner allt jag ska i morgon. Det är inte roligt att gå iväg en söndag. Inte på en fläck. Jonas kom o mötte mig och vi vandrade åter till Solbacka för att äta goda rester.

Lite svabbning av golv o tvätta sängkläder och nu är det brasa och bara vara.

Fridens!

Gårdagens förmiddagstur

Från skogen och ugnen

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards