Alla inlägg den 21 november 2019

Av Sofia - 21 november 2019 16:53

En härlig dag håller på. Torsdag! Efter en minst sagt kass nattsömn gick vi upp kl halv nio och åt. Äggröra, ost och plain yoghurt o vattenmelon är min tallrik. Stella äter äggröra och churros med nutella. Det är ju semester! Har svårt för alla korvar, skinka o vita böner, potatis och varma grönsaker som finns att tillgå. Kaffet är helt ok här. Smakar som hemma fast lite svagare.

En dryg timme på gymmet - så skönt. Bästa listan i lurarna o så är det bara att kuta på och/eller cykla. Får memorera den härliga värmen när jag kommer hem till novembergrå och mörk eftermiddag/kväll. Pannlampa är det som gäller i Solbacka om man vill springa mer än runt runt runt husen i närområdet.

När vi precis lagt oss vid polen gick solen i moln och det verkade hålla i sig. Lite kallt när vinden ligger på från havet. Vi testade spaet - en helt fantastiskt fin anläggning som inte ingår i all-inclusive mer än en gång. Den gången blev idag. Så skönt. Bubbelpooler, chockkall pool, varma pooler och ångbastu. Jätteskönt!

När vi var klara hade molnen blåst bort och solen återkom. Sköna timmar. Pocketbok nr två läste jag ut i natt när jag inte kunde sova. Kanske ska börja på nr 3 eller kolla jobbmejlen. Hade lovat mig själv att inte vidröra jobbet denna vecka men det blir ju iofs mindre jobb på söndag.....

Ha en fortsatt fin dag!

Härliga spa

Molnfri eftermiddag

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards