Alla inlägg den 10 november 2019

Av Sofia - 10 november 2019 19:03

Det är mycket nu.... men det har vi själva valt, ha ha... Därför var det så extra trevligt att idag kunna åka och fira far och förena nytta med nöje eftersom vi hyrde släpa o tog med oss möbler de skulle ha från huset. Säng, säng, soffbord och farmors gamla köksmöbler fick återta sin plats i ladugården. Å jag hade dåligt samvete för att jag hoppade bandymatch mellan P19 o Hammarby. Sen såg jag att David inte stod i målet så då kändes det lite bättre. NIF vann stort. 9-2. Heja di blågula.

Slit o släp av möbler som belönades med ostkakefika. Plus väldigt goda wienerbröd som bror Anders o Lotta hade med sig.

Nu är det brasa och snart rester av gårdagens goda älggryta som gäller. Jag fick nästan en chock när jag kikade ut i morse. Vit vintervärld. Ogillar men det är ändå väldans vackert.

Ha en fin kväll!!!

Jag och pappa för 49 år sedan

Sverigelotterna gav tyvärr ingen vinst

Gråvit skala på Solbacka

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards