Alla inlägg den 9 november 2019

Av Sofia - 9 november 2019 18:57

Idag har flyttat. Flyttat tavlor o foton och en mängd med kläder. Jag har haft hälften av min utrustning på var ställe och det är en obeskrivlig känsla att få samtliga plagg i samma garderob.....skor oxå för den delen. Å jag har en del tycker Jonas. Det är sant. Kan inte säga nåt annat. Hittar jag ett par sköna o snygga skor så köper jag. Kanske ibland utan att verkligen behöva dem. Är väl inte ensam om det kanske..

Vi har varit på tippen o slängt ett lass. Kom dit strax innan ett (när det stänger) men vi hann tippa av allt före sluttiden. Skön känsla att åka därifrån med tom bil.

Vi har spikat upp foton så nu är våra barn med oss hela tiden bildligt sett. Känns bra. Å jag fick till en vägg med min älskade moster Majkens fina tavlor. De vill jag gärna ha uppe. Å canvastavlorna som jag gjorde för några år sedan av Henrys foton.

Å promenad i underbart väder har vi hunnit med. Det var som rena mjölken ute men skön luft.

Nu är det kväll o brasa o älggryta. Så trött. Det tog på krafterna att flytta Henrys skrivbord som nu Stella ska få ?låna?.

Go kväll!

Vackra skog

Mjölk ute

Moster Majkens tavlor

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards