Alla inlägg den 27 november 2019

Av Sofia - 27 november 2019 19:44

Onsdag kväll. Har precis duschat efter en liten lagom löpartur. 8 km lyckades jag skrapa ihop med pannlampa. Här är det mörkt och just nu är mörkret mer än kompakt. Ändå skönt löparväder - 4 grader. Sprang uppför varenda backe idag och det blir några stycken när man springer sick-sack o fram o tillbaka. Var så lack efter dagens arbetspass men löpningen fick mig att må så mycket bättre.

Hade pga en informationsmiss gjort ett fel och det tog mig alldeles för mycket dyrbar tid att rätta till. Tur att man ändå kan just rätta till det. Å så är det mycket budget 2020 och mängder med saker som måste bli klara typ igår. Å vissa politiker tycker vi ska dra ned ytterligare 100 st årsarbetare. Mmm, den svider rejält när man har över 80 flextimmar plus o ändå avverkat 40 på en charterresa.

Brasan värmer. Gläder mig åt adventsljusstaken i fönstret. Även den har flyttat hit från Ulriksdalsgatan.

I morgon är det KF hela dagen. Det ska pratas budget i många timmar. Jag måste jobba fram till fem, sedan tar jag plats fram till antagligen midnatt.

Ha en fin kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards