Alla inlägg den 26 november 2019

Av Sofia - 26 november 2019 19:28

Efter att man öppnat datorn i går måndag slungades man som en projektil in i hetluften igen. Tog bilen till jobbet kl 06 o åkte därifrån kl 18:30. Det gick bra att jobba så länge och mycket på grund av att jag skulle möta Jonas på stationen på kvällen. På grund av signalfel nånstans hade han fem min till godo till tåget från Alvesta till Nässjö. Han hann.

Fattade nog inte hur mycket jag hade saknat honom förrän jag såg honom. Underbart att åka hem till Solbacka. Han packade upp och vi åt revben tillsammans med David. David fick sin efterlängtade Sharks-tröja signad av Erik. Jag fick en fin keps.

I kväll äter vi macaroni cheese och njuter av brasa. Vi är trötta. I natt kunde inte min make sova pga jetlag och av någon outgrundlig låg han o pratade med mig.

Med posten idag fick vi en bröllopspresent av mitt kusinebarn Lill-Sofia m familj. Så kul! Coola servetter ā la Carolina Gynning. Tusen tack snälla!

Ha en fin kväll!

Tack Lill-Sofia m familj

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards