Alla inlägg den 29 november 2019

Av Sofia - 29 november 2019 18:24

Lagom till advent kom det vita. Som det regnade igår och när vindar från norr drog in övergick det till snö. Vitt istället för grått och visst blir det ljusare men jag ogillar underlaget som följer. Man halkar runt. Borde ha dubbade skor för jämnan.

Ironiskt nog kom det vita just till black friday. Det har plingat oavbrutet i min telefon idag. Erbjudande via SMS o mejl från alla som vill sälja. Min kompis Susanne la ut en otroligt bra grej på FB. Stanna hemma o tjäna 100%. Underbart.

En extremt jobbig arbetsdag. Hade jag kunnat klona mig hade jag gjort det för längesen. Allt som ska hinnas med. När jag blev hämtad av Jonas kl 17 klädes det som att jag just kom. Är det meningen att livet ska gå så fort som möjligt? Å andra sidan är det ju bra att man inte har tråkigt. Känns bara lite mycket, av allt.

Eftersom vi placerat ett skåp så vi inte får ned vindsstegen hade vi lite flyttkalas när vi kom hem. Julsakerna måste ned. Nu är stjärnan uppe. I morgon ska vi fixa ljusslingan på altanen. Å förhoppningsvis tömma det mesta på U-gatan.

Helg med fullt upp som kommer gå fort.

Ha en fin kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards