Alla inlägg den 2 juli 2020

Av Sofia - 2 juli 2020 21:29

Kanske den bästa dagen på året. I varje fall förr om åren. I rollen förvaltningsekonom känns det inte riktigt så. Det är nåt. Jag har kämpat i snart ett år med årets alla rutiner och processer och det gäller att vara på tå hela tiden. Alltid nya grejer som kommer likt små bomber ned på skrivbordet. Till och med idag när jag kl 16 var klar med i princip hela junis uppföljning och tillhörande uppbokningar och rapporter samt stämt av den förba.... exploateringsredovisningen (och fick det dessutom att stämma).... Ett mejl som gjorde det nästan lite omöjligt att vara ledig i morgon. Jag har inte varit med någon juni förut och när ansvarig för underlagen har semester... Inte lätt... Å andra sidan kan det vänta till augusti om bara betalande förvaltning inte har något emot det. Det får jag reda ut i morgon.

Satte hursomhelst semesterlappen på dörren, tog med mig datorn och åkte hem med Jonas som fått vänta 20 min på mig... Hem till glasmontage växthus och det gick inget vidare. Dålig beskrivning hur man satte clipsen som ska hålla fast alla fönsterrutor.

I skrivande stund hittade Jonas en bra video på Youtube och i mon är vi på?et igen. Kan alla andra så ska väl vi kunna, även att vi just innan denna stund kände oss hyfsat intelligentbefriande.

Natti natti

Standardlappen jag använt i flera år. Ett kort ifrån Gränna för många år sedan. Såg nu att jag glömt ändra måndag till torsdag. Ja, ja - torsdagen den 6:e sug är tebax.

Fönster check

????

Det ser bra ut men känns inte helt ok.

Nästan så det for en mejsel i glaset

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards