Alla inlägg den 2 februari 2021

Av Sofia - 2 februari 2021 18:21

Med städdag menar jag inte att jag har städat hela dagen utan jag har suttit och förberett all debitering av städ till andra förvaltningar. För hela 2021. Alla de kvadratmeter som vår fantastiska personal håller rena. Så gott när de där bokföringsordrarna är ivägkörda för året. Det ska ju stämma på slutet oxå och jag hade i och för sig en diff på 12 kr men på flera miljoner handlar det bara om öresutjämningar.

Å så fick jag skjutsa Stella till Brinell kl 12. Inga bussar som går vid den tiden och nu ska hennes klass gå i skolan en dag i veckan framöver, till annat säjs. Precis innan kom leveransen av en liten befrielse. En fyr-hjulning med snöblad. En variant mindre. Överkomligt pris, mycket billigare än vi räknat med och i skrivande stund förstår jag varför.... Monteringssats!! Alltså? Jo det stod säkert nånstans på beställningen. Jag ser växthusmontering framför mig. Det lär vara klart nån gång fram i maj då snön försvunnit.

Å så har jag städat. Hade absolut varken ork eller inspiration men det måste göras i bland.

Godkväll!!!

Dagens energikick. Spjärvälling runt. Rå kyla idag

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards