Alla inlägg den 11 februari 2021

Av Sofia - 11 februari 2021 19:14

Sitter framför brasan. Halten av adrenalin sjunker i kroppen. Jag har laddat idag. Presentera bokslut 2020 för tekniska serviceförvaltningen inför vår nämnd. Jag är så inläst på siffrorna så det sitter mer eller mindre utantill.

Kl 15 var det dax. Hade förberett mig så väl. Kollat allt. Eller dubbelkollat kan väl tilläggas. Å det är en anspänning. Men när man väl börjar prata så släpper det. Jag kan det här. Koncentrerar mig på avvikelserna jämfört med budget och jag vet i detalj vad det beror på. Å så typ 10 minuter in i min presentation lägger mitt headset av och jag drar av mig det för att nyttja bara ljudet i datorn. Då hörde jag inte de andra och mitt ljud var undermåligt. Vi höll inte till på Teams utan i ett annat systerm och inget var som det skulle. Min chef fick ta över och en välslipad kollega. Så surt, så otroligt tråkigt. Jag HATAR Corona som ställer till det. På distans och allt ska fungera. Ljud och uppkoppling. Idag fungerade det inte för mig.

Jag var full av adrenalin som nu börjar sina...
Bättre lycka i morgon när vi ska prestera bokslutet för kommunledningen. Då på Teams.

Idag fick jag en fin grej på posten som jag beställt - en hugring. En symbol som är extra aktuell just nu. Hylla kramen. När får vi kramas igen? Fuck Corona!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards