Alla inlägg den 8 februari 2021

Av Sofia - 8 februari 2021 18:48

Att se saker från den ljusa sidan kan vara lite svårt ibland. Nordanvind, 10 minus, Jonas biljäv... startade inte i morse, jag känner mig inte pigg... tung i huvudet och trött - vinterdeppig möjligen. Är så erbarmligt trött på vintereländet nu.

Å så kan man se det ur en lite positivare synvinkel. Jonas kunde ta min bil. Jag åker inte iväg på ärende särskilt ofta. Vi har kommit en bit in i februari, dagarna är längre och kylans grepp släpper väl nån gång. Jag har bara en tillfällig mående-svacka o har säkert full ork i morgon.

Det är helt klart lättare att se det halvfulla glaset när man sitter framför brasan och värmen touchar kroppen med full kraft och med vetskapen att arbetsdagen är klar och alla uppgifterna jag hann med idag gick bra och enligt plan.

Glädjen över ytterligare härliga makeupbilder från min helt tokvackra dotter Johanna. Å dessutom ytterligare en familjemedlem. Har blivit ?mormor? igen. Fjärde kattbarnbarnet i ordningen. Freia heter hon och är sötare än socker!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards