Alla inlägg den 5 februari 2021

Av Sofia - 5 februari 2021 19:16

Ytterligare en arbetsvecka har passerat och jag är glad i magen. Det brukar faktiskt kännas just där om det inte är bra. En klump som ger en molande värk när stressen hänger över och dagens timmar aldrig räcker till. Men man ignorerar det och jobbar på.

Har kommit i mål med så mycket denna veckan. Bokslut klart (det fattas bara en prestentation för nämnden och för kommunledningen vilket i sig kan göra mig sömnlös). Dock kan jag koncentrera mig på det nästa vecka innan det är dax. RS klart - räkenskapssammandraget med en massa statistik som kommunerna måste lämna till SCB varje år. I år tog det bara (?) 1,5 dag - förra året tog det 3 dgr. Jag har mer koll nu och jag är inte helt ny längre.

ICA-kasarna kom hem igår från on-line beställningen igår. Gudomligt skönt. Bara att packa in. Varför gjorde vi inte detta till rutin tidigare. Tulpanerna som var inkluderade i kassen står vackert i vasarna. Ljuvliga blomma. Mot vinterlandskapet är de ännu finare även om det för mig betyder VÅR!

Å denna soliga kalla dag. Med världens vackraste (för mig) solnedgång.

Ha en fin kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards