Alla inlägg den 14 februari 2021

Av Sofia - 14 februari 2021 15:53

...eller rena rama blaj blaj. Trams och parodi. All respekt till Eva Rydberg och Eva Roos men jag tippade inte att den låten skulle gå vidare i Mello igår om man uttrycker det milt. Andra lördagen i rad som jag ser en av de bästa låtarna åka rätt ut i intet. Förra veckan Jessica Andersson och igår blev det stopp för 90-talet. Om jag ska vara helt ärlig platsar den kanske inte som bidrag att skicka till Eurovision men jag blev såååå glad i kroppen när jag hörde den. Kunde knappt sitta still i soffan och gjorde inte det heller kan jag tillägga.

Men jag kan inte gnälla på resultatet - ringde inte en gång. Men tack Wahl o Sami för en otroligt bra löparlåt i min lista. Den fick dagens runda att gå både snabbt och taktfast. Trots rätt bistra vindar. För det var rätt kallt när man hamnade i skuggan.

Har varit på återvinningen med mängder av skräp. Köpt tulpaner o vaniljhjärtan dagen till ära. Alla hjärtans dag. Värt att fira.

Efter löpningen och sedan en bastu - gick helt i däck. Man får väl som tant vila lite på eftermiddagen. En liten stund tar jag mig friheten innan det är dax att göra biffar och brunsås. Favvorätt nr ett.

Ha en fortsatt hjärtlig dag!

Mysigt att ligga i sängen o se blå himmel

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards